10 Eylül 2017 Pazar

Olur Musun?

Herkese Merhabalar

Bu şiiri Bursa gezimde yazdım. Bu şiir tamamen benimdir. Bunu kimseden duymadım, kimseden almadım.
Tabii ki bunu yoğun uğraşlar sonra bitire bildim. Bu sırada amcamdan yardım aldım. Çünkü bu şiiri tek başıma bitirebilirdim ancak bir bilene sormak iyi olur dedim. Amcam edebiyat oscarının da sahibi. Bu yüzden yardım için amcamı seçtim. Umarım siz de şiirimi seversiniz. İlk şiirimden sonra şiir denemelerim devam edecek. 

Görüşmek üzere. Hoşçakalın.

Olur musun?

Ağacımda dalım,
Gökyüzümde bulutum,
Dağımda en güzel çiçeğim,
Kalbimin yarısı olur musun?

Hayatta yoldaşım,
Okyanusta limanım,
Canıma can,
Derdime derman olur musun?

Çölde suyum,
Ağacımda kuşum,
Yuvamda baş tacım,
Seni seviyorum desem benimle bir ömür mutlu olur musun?

16 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Bence çok başarılı :) Devam et canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bana özgüven verdiğiniz için

      Sil
  3. Şiiri okurken olurum diyesim geldi hep.Evlilik teklifi yaparken okunsa güzel olur diye düşündüm bir an. Kaleminize sağlık. Devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim inşallah devamı gelecektir

      Sil
  4. Great post, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    YanıtlaSil
  5. Hoş bir şiir olmuş. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Şiirini çok beğendim. Ben de blogumda şiir seçkileri yayınlamaya başladım. Güzel bir tevafuk oldu. Müsaaden olursa şiir seçkilerimin birinde şiirine yer vermek isterim. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizin şiirlerinize de bakmak isterim ve benim şiirimi de yayınlayabilirsiniz seve seve

      Sil
  7. Tebrikler. Şiirlerinin devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu şiiri yazdığın zamanı hatırlıyorum. Çok eğlenceliydi ve arabada yazmıştın. Aferin oğlum. Devamları mutlaka gelmeli şiirlerinin. Sonuna kadar arkanda destekleyen bir annen var. Seviyorum seni güzel yürekli oğlum benim.

    YanıtlaSil