14 Ekim 2017 Cumartesi

Geçmiş Olsun


Herkese Merhaba

Hepiniz biliyorsunuz ki daha önceden bir tane şiir yayınlamıştım. Artık yeni bir şiir yazma zamanı geldiğini düşündüm ve fikir aramaya başladım. İyi ki başlamışım. Geçen gün bir kız arkadaşım hastalanmış ve bende ona bir geçmiş olsun şiiri yazdım. Şiiri arkadaşıma verdiğim zaman çok beğendi. Şimdi bu şiiri sizlerle paylaşma vakti geldi. Umarım beğenirsiniz.

                                                          
GEÇMİŞ OLSUN

Geçmiş olsun sana
Çabuk iyileş inşallah
Hastaymışsın çok çok kötü
Sana tekrar geçmiş olsun.


Grip olmuşsun sanırım

Sana çok geçmiş olsun
Sen çok iyi bir arkadaşsın.


Artık geldik son bölüme

Tekrar...
Çok çok geçmiş olsun
Bu şiir burada biter
Hadi sana Geçmiş Olsun.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

10 yorum:

  1. Geçmiş olsun demenin güzel bir yolu :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ben bu şiiri yazarken aynen sizin gibi düşündüm

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşınıza ilaç gibi gelmiştir.:)

    YanıtlaSil
  4. Üzeyir GÜNDÜZ'ün de sıtma için bir dörtlüğü vardı:
    Aziz dostum sıtma
    Bu garibi tutma
    İlle de tutmak istersen
    O zaman hiç bırakma

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşına güzel bir jest olmuş valla :))

    YanıtlaSil
  6. Benim düşünceli çocuğum. Şiirlerinin devamı gelmeli. Öpüyorum bebeğim.

    YanıtlaSil
  7. Karikatür ve şiir çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş aynı zamanda da samimice. yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  9. Harika bir jest ne güzel yazmissin 😊

    YanıtlaSil
  10. Vay canına, Çok güzel bir geçmiş olsun demişsin :)

    YanıtlaSil